zdraví

Věříte masovým médiím v otázkách svého zdraví?

Celkem často ve svých článcích i na přednáškách upozorňuji na fakt, že dát v šanc své zdraví masovým médiím, resp. informacím v nich dostupných, je ve skutečnosti zdraví nebezpečné. Dává to smysl. Komerční média jsou závislá na zdroji příjmů z reklamy a nezveřejní nic, co by inzerenty poškodilo.

Kategorie: 

Kouzelníci (marketéři) z CocaColy? Jen "bulíky na našich nosech"

Jistě jste si všimli nových reklam na CocaColu. Nemám na mysli to s podprahovým vzkazem “přátelé, pohoda, muzika, vášeň = CocaCola” - asi jen těžko by prošlo spojení “zdraví, dlouhý život bez návštěv lékaře = CocaCola” a tak je útok na podvědomí celkem nasnadě.

Kategorie: 

Nenajímejte si zdravotního kouče, pokud... II. část

Dnes jsem se rozhodl dokončit slíbené pokračování článku “Nenajímejte si zdravotního kouče, pokud…” druhou částí s dalšími 3 důvody ;-)

 

Nenajímejte si zdravotního kouče, pokud...

... pevná vůle nepatří mezi vaše silné stránky

Kategorie: 

Nenajímejte si zdravotního kouče, pokud...

K sepsání tohoto článku mne inspiroval jeden z marketingově zaměřených emailů institutu, který studuji. Je sice zaměřený na americký trh (a mé americké kolegy), ale protože většina bodů je poplatných i situaci v České Republice, řekl jsem si, že jej zveřejním a dodám “lokální komentář” ;-)

 

... nechcete ušetřit na platbách v lékárně

Kategorie: