ovoce

12 způsobů, jak získat maximum živin ze stravy, 1/3

Tímhle článkem asi naštvu všechny příznivce raw stravy. Na druhou stranu - Ti již museli dříve pochopit, že 100% raw stravu, tepelně neupravenou nad 41ºC nepropagujeme. Druhým extrémem je pak makrobiotická strava, která s výjimkou fermentované zeleniny dává přednost důkladné tepelné úpravě. My jsme s naším přístupem někde uprostřed. 

Kategorie: 

Jakou barvu má zdraví? II. Zelenou

 

Dobré zprávy ;-) 69% ze všech typů zeleného ovoce a zeleniny podporuje buněčné zdraví, zdraví plic, kardiovaskulárního systému a zdraví jater. Naše nejoblíbenější barva má navíc jednoznačně nejvíc kandidátů na super-potraviny, kterých bychom měli do jídelníčku zařadit co nejvíce a snažit se je pravidelně konzumovat! Můžete prakticky vždy očekávat velkou dávku železa (i když hůře stravitelného, než je tomu u potravin živočišného původu), draslíku, vitamínů B9, C a K

A teď již k několika známým i méně známým zástupcům ;-)

 

Kategorie: 

Jakou barvu má zdraví? I. Oranžovou

V tomto mini-seriálu bychom se s vámi rádi vrátili do dětství a zahráli si s vámi tak trochu upravenou hru "Jakou barvu má ...?" Barva ovoce a zeleniny nám může napovědět, jaké důležité živiny můžete očekávat. Vaše strava by měla být co nejpestřejší, nejenom co do druhů konzumovaných surovin, ale i co nejbarevnější.

Kategorie: 

Stránky