Životní styl

​TOP 10 sleep-hackingu

1. spěte pravidelně 7-8 hodin - choďte spát a vstávejte co nejčastěji ve stejnou dobu (časové výkyvy nedělají organismu dobře) - velmi rychle zjistíte, že večer se cítíte v danou dobu přirozeně ospalí a ráno nepotřebujete budík:-)

2. mějte na paměti, že spánek před půlnocí je vydatnější - hodina spánku před půlnocí vydá za dvě hodiny po půlnoci; 

3. před spaním omezte sledování novinek na mobilu; eliminujte Kindle, iPad a jiná elektronická čtecí zařízení a raději sáhněte po skutečné knize

Kategorie: 

Zdravotní ukazatele pod kontrolou, část II. pulsmetry a oxymetry

V dnešní části přehledu "chytrých zařízení" pro sledování zdravotních parametrů bych se rád k krátkosti zmínil o pulsmetrech a oxymetrech. První část věnující se tlakoměrům najdete zde.

Kategorie: 

Zdravotní ukazatele pod kontrolou, část I. tlakoměry

Pokud by člověk posuzoval úspěšnost České Republiky v rámci EU po 10 letech působení prostřednictvím porovnání dostupnosti konkrétního typu zboží (v tomto případě elektronických trackerů sledujících a měřících jeden nebo více zdravotních parametrů), asi by byl závěr o její úspěšnosti tristní. I tak je základní výběr dostupný v ČR natolik široký, že pokládám za důležité přijít s jednoduchým přehledem - recenze jednotlivých značek a modelů přijde později.
V dnešním příspěvku bych se rád zaměřil na tlakoměry.

Kategorie: 

Stránky