Životní styl

Moudrost z knihy Čtyři dohody - II.

Jak již bylo napsáno v první části, do “vyváženého zdraví” spadá  podle nás správná strava, správný pohyb, ale i vyrovnaná mysl.  Jde asi o největší téma naší doby, a tak chceme některé naše příspěvky cílit tímto směrem. Další část citace z knihy Čtyři dohody by vás měla přesvědčit k její koupi a důkladnějšímu prozkoumání a následnému zamyšlení nad danými informacemi. Vězte, že patří mezi ty knihy, ke kterým se rádi vracíme a zmíněné moudrosti si připomínáme. 

 

Kategorie: 

Povinné očkování? Nenechte za sebe rozhodovat!

Jsme si vědomi, že i u dnešního tématu můžeme vyvolat bouřlivou diskuzi. A o to nám jde. Je nutné, abychom o sporných tématech diskutovali, abychom se ptali na odpovědných místech, aby nás zajímaly dopady a aby byly otevřeně zveřejňována všechna fakta. 

Kategorie: 

Moudrost z knihy Čtyři dohody - I.

 

Naši čtenáři již vědí, že podle našeho názoru nespadá do “vyváženého zdraví” jen správná strava a správný pohyb. Je třeba pravidelně a cíleně udržovat v dobré kondici i naši mysl. I proto si dnes dovolím citace z knihy, se kterou naše názory souladí. Věřím, že ti z vás, kterým se kniha ještě do rukou nedostala, budou jejím obsahem nadšeni stejně jako já :-)

 

Kategorie: 

"Výživový džihád" aneb jak nás nadzvedl středeční článek v LN…

Není to tak dávno, co mne jedna bývalá známá označila za “výživového džihádistu”. Ano, někdo může můj přístup brát jako extrémní. Nicméně musím souhlasit s tím, že mé názory na současná dietetická doporučení jsou v jistém smyslu radikálnější, resp. nejsou v souladu s názory většiny odborné veřejnosti. To, že se celkový zdravotní stav populace zhoršuje, nikdo rozporovat nemůže, a že je na vině především špatné složení stravy v kombinaci s dalšími faktory, které jsou hůře ovlivnitelné (s vyjímkou více pohybu), snad také ne.

Kategorie: 

Chůzí k delšímu životu a vyváženému zdraví!

Dnešním článkem bych chtěl podpořit náš “Jeden týdně, krok po krůčku” program pro tento týden a motivovat vás k tomu, abyste začali více chodit a méně “se vozit”. Ta přibližovadla, kde k vyvinutí pohybu musíte použít vlastní sílu, se nepočítají. A ani těch pár kroků do garáže v případě, že cestu k určenému cíli můžete stejně tak dobře vykonat pěšky, na kole nebo alespoň kombinací chůze a MHD! 

Kategorie: 

Stránky