Výživa

Po jedné buchtě jsem přibral patnáct kilo

Navazuji s další ukázkou z knihy na článek zde

Uvedená ukázka potvrzuje to, o čem jsem psala. Na začátku opravdu není lehké vydržet. Důležitá je samozřejmě motivace i podpora nejbližšího okolí. Nefunguje přístup – přes týden to vydržím a o víkendu si dám pauzu. Pak tělo nebude reagovat žádaným způsobem. V podstatě není správný celý takový postoj. 

Kategorie: 

Život bez pšenice (i bez dalších lepek obsahujících obilovin)

O pšenici, resp. o lepku se mluví čím dál více v nejen souvislosti s jejím vlivem na naši váhu, ale i na naše zdraví. I u nás, kdo nemáme diagnostikovanou alergii na lepek, se po jeho vyloučení velmi rychle ukáže pozitivní dopad na některé oblasti našeho života. Např. lépe se vám začne spát, pravidelněji vylučujete, nejste tolik unavení, apod. Nejde o příznaky, které běžíte hned řešit s lékařem, ale při jejich absenci se vám může hodně ulevit. 

Kategorie: 

4 důležití bojovníci proti nadváze

Nadváha komplikuje lidem život. Nejde ani tak o krásu, jako o zdraví. S přibývajícími kily ztrácíme vitalitu, energii a naopak umocňujeme šanci onemocnět. Nejsme sami, máme velmi účinné pomocníky. Jaké? „Spolubojovníci“, kteří jsou při redukci nadbytečných kil na naší straně:

L- karnitin

Aminokyselina, která podporuje metabolismus tuků. Je obsažen mimo jiné ve skopovém a jehněčím mase. Lidé v zemích kolem Středozemního moře vědí své.

Kategorie: 

TOP 10 zdrojů vitamínu D

Jaké jsou nejlepší zdroje vitamínu D? Nedostatek vitamínu D je velmi běžný u všech "ne-přírodních" národů. Podle nedávné studie National Health and Nutrition Examination Survey má 42% Američanů problémy vyplývající z nedostatku vitamínu D.

Kategorie: 

Probiotika mohou zlepšit krevní tlak

Nová studie odhalila, že pravidelné užívání probiotik může zlepšit krevní tlak. 

Probiotika jsou živé mikroorganismy (přirozeně se vyskytující bakterie v trávícím traktu), které jsou pokládány za zdraví přínosné. Jsou například obsaženy v některých jogurtech a potravinových doplňcích. Výzkumníci zjistili, že užívání probiotik snížilo systolický krevní tlak (vyšší číslo) v průměru  o 3.56 mililitru rtuťi (mm Hg) a diastolický tlak (nižší číslo) v průměru o 2.38 mililitru rtuťi (mm Hg) při porovnání s kontrolní skupinou, která probiotika neužívala.

Kategorie: 

Stránky