Září 2018

Publikováno: Po, 09/10/2018 - 15:10

Hořčík. Kdo by ho v dnešní době měl dostatek. Uvádí se, že více jak 80% populace chybí. A tak není divu, že se této příležitosti chytla “big pharma”, ale i výrobci potravinových doplňků. A někteří z nich dokonce investovali velké peníze do televizní reklamy, aby prodej toho JEJICH hořčíku. A protože “není hořčík jako hořčík”, podívejme se na zoubek jedné konkrétní značce, která se v poslední době na televizních obrazovkách objevovala nejčastěji. 

Publikováno: Po, 09/03/2018 - 15:02

Jsou to již 3 roky, co jsem Vás čtenáře poprvé informoval o původem asijské lahůdce, která je nejenom velmi chutná, ale zároveň výrazně prospívá lidskému zdraví. Od té doby jsem posbíral odkazy na spoustu nových studií a odkládal je do virtuálního šuplíku.